پنل پيامک براي آژانس هاي املاک چه مزيت هايي دارد؟
چنانچه صاحب منزل نباشين، حتما با تراژدي اسباب کشي آشنايي دارين… بارها براتون اتفاق افتاده که موعد اجاره نامتون رسيده و دنبال خونه اي متناسب با معيارهاتون از نظر بودجه و متراژ و نزديکي به محل کار و .. هستيد. همه ميدونيم که چه روزهاي سختي رو ميگذرونيد و روزها و شب ها بايد تو آژانس هاي املاک از اين خونه به اين خونه بازديد بريد تا بتونين خونه مورد نظرتون رو پيدا کنين.
اين پروسه گاهي ماه ها زمان ميبره و کلافه کننده ميشه. از طرفي صاحبين آژانس هاي املاک که فهرست زيادي از خونه ها رو دارند، با زمان زيادي که براي ارتباط با مشتري ها و صاحبان ملک ميذارن ديگه وقتي براي رسيدگي به امور مهم تر و جذب مشتري جديد ندارند. همه اينهارو گفتيم که بگيم اين فرآيند خريد و فروش و اجاره ميتونه خيلي ساده تر از اين حرف ها باشه. اينجاست که پنل پيامک براي آژانسهاي املاک کاربرد خودشو نشون ميده.
استفاده از پنل پيامک هم باعث ميشه در هزينه ها صرفه جويي بشه و هم آژانس هاي املاک رو از کاغذ بازي ها و دردسرهاي اون بي نياز ميکنه. در ادامه به مزاياي پنل پيامک براي آژانسهاي املاک ميپردازيم.
*اطلاع رساني به روز در مورد موقعيت و موردهاي عالي
*اطلاع رساني از فروش ويژه ملک ها
*اطلاع رساني به مشتري در مورد ليست و شرايط خانه هاي جديد
*يادآوري کردن جلسات و قرار هاي ملاقات به مشتريان و صاحبان املاک
*ارسال جزئيات در مورد اطلاعات خانه ها به مشتريان
امکانات پنل پيامک براي آژانسهاي املاک
کارت ويزيت مجازي
يکي از امکانات پنل پيامک براي آژانسهاي املاک که خيلي کاربردي و لازمه همين کارت ويزيت مجازيه. فرض کنيد افرادي که روزانه از جلوي املاک شما رد ميشن بتونن با فرستادن اسم املاک شما به يک شماره، اطلاعات تماس شما رو دريافت کنن. با اين روش هم شما به شماره تماس مشتري هاتون دسترسي پيدا کرديد هم اينکه تو وقت مخاطباي شما صرفه جويي ميشه.
خبرنامه پيامکي
براي بازاريابي پيامکي اول بايد اعضاء و مشترکين خبرنامه پيامکي خودتون رو افزايش بديد. بايد از روش هايي استفاده کنيد تا مخاطب براي عضويت ترغيب بشه. به عنوان يک فعال حرفه اي در زمينه آژانس املاک و مستغلات، بايد به طور مداوم دنبال پيدا کردن راه هاي جديد براي خريداران آينده نگر، جذب فروشندگان بالقوه و بهبود کلي ارتباطات با مشتريان باشيد.
پنل پيامک براي آژانسهاي املاک در سالهاي اخير محبوبيت زيادي داشته. ارتباطات فوري، سهولت استفاده و در دسترس بودن از مهم ترين چيزهايي هستن که پنل پيامک در اختيار شما ميذاره. هيچ کدوم از ابزارهاي بازاريابي به اندازه اس ام اس مارکتينگ سرعت و امکان ايجاد ارتباط مستقيم با مشتريان رو ندارند.
ارسال پيام هدفمند به دفترچه تلفن و دسته بندي مخاطبين
تصور کنيد مراجعه کننده اي براي پيدا کردن منزل مورد نظرش به آژانس شما مراجعه ميکنه، اما شما موفق به پيدا کردن فايل مناسب با شرايط مراجعه کننده نميشيد. آيا بايد از تلاشتون براي ايجاد رضايت مشتري دست بکشيد؟ معلومه که نه اين تازه اول راه شماست تا شانس خودتون رو براي مورد هاي بعدي امتحان کنيد. فقط کافيه شماره تماس مشتري رو تو پنل پيامک ثبت کنيد و به محض اينکه مورد مناسب با شرايط مشتري پيدا شد، با فشار دادن يه دکمه، اطلاعات جديد رو براش ارسال کنيد. اينکه مشتري بدون صرف انرژي بتونه موارد مشابه رو ببينه و مقايسه کنه امکان فروش شمارو بالا ميبره. اين اولين و ساده ترين روش بهبود ارتباط با مشتري شماست که از طريق پنل پيامک براي آژانسهاي املاک به راحتي قابل استفاده هست.
خيلي مهمه که پيامک تبليغاتي يا اطلاع رساني شما دقيقا به دست کسي برسه که مخاطب اون پيام هست، مثلا ارسال مشخصات ملکي که 300 متر متراژ داره براي يک آقايي که خونه مجردي ميخواد بي فايده ست. پس بايد از پنلي مثل مديانا استفاده کنيد که قابليت دسته بندي مخاطبين رو به شما ميده تا بتونين هر پيام رو به گروه مخصوص به خودش ارسال کنين.
براي مثال:
دانشجويان
مستاجرين (زوجها)
مستاجرين (خانودههاي پرجمعيت)
مستاجرين(مجردها)
بساز و بفروشها
صاحبان آپارتمان ها و منازل مسکوني
صاحبان زمين ها
ارسال پيامک انبوه
يکي ديگه از قابليت هاي پنل پيامک براي آژانسهاي املاک جذب مشتريه جديده، با ارسال اس ام اس به يک منطقه خاص يک آژانس املاک ميتونه در محدوده مورد نظرش، تبليغات هدفمند انجام بده. مشتريان هم معمولا احتياج دارن تو محدوده مورد نظر خودشون مورد ببينن، کم پيش مياد کسي بخواد محله ش رو عوض کنه.
سامانه پيامکي مديانا اين کار رو براي شما انجام ميده، فقط کافيه از يکي از اين گزينه هاي زير استفاده کنين:
ارسال منطقه اي
ارسال محله اي
ارسال از روي نقشه
ارسال کد پستي
ارسال از دکل بي تي اس ايرانسل (اين نوع ارسال فقط به شماره هاي ايرانسل انجام ميشه، امکان ارسال به شماره هاي همراه اول، رايتل و … وجود نداره)
منشي پيامکي و پاسخگوي خودکار
وظيفه منشي پيامکي پاسخگويي خودکار به پيام هاي دريافت شده در سامانه پيامکي شماست. يعني سامانه شما به ازاي دريافت کدي خاص از گوشي، پيام مناسب را به صورت اتوماتيک ارسال مي کنه. شما با فعال سازي اين قابليت مي تونيد سرويس هاي منحصر بفردي به مشتريانتون ارائه بدين. براي مثال کلمه کليدي (90 متري – خريد) توسط مشاور املاک در پنل پيامکي ثبت و پاسخ آن شامل مجموعه اي از اطلاعات املاک 90 متري در آرشيو بنگاه قرار ميگيره. حالا مشتريان شما با ارسال اين کلمه کليدي به اطلاعات آرشيو دست پيدا مي کنند.
وب سرويس سامانه پيامکي
يکي ديگه از قابليت هاي پنل پيامک براي آژانسهاي املاک متصل کردن وبسايت به سامانه پيامکيه که تو سامانه مديانا اين امکان براحتي براتون فراهم شده. با اين وجود تمام بازديد کننده هاي سايت شما که شماره شون رو در سايتتون وارد ميکنند مستقيم به پنل شما وارد ميشن و جزو ليست مشتريان آينده شما ميشن. اميدواريم که بدونيد داشتن وبسايت براي کار شما خيلي مهمه و باعث افزايش فروش چشمگيري ميشه.
تکنيک هاي مشتري مداري پيامکي براي آژانس هاي املاک
_ انتشار اخبار قيمت املاک
دوست عزيز ، مشاور املاک … به اطلاع شما مي رساند که قيمت ملک در تهران افزايش يافته است
2_ گزارش ملک جديد در زمينه خواست مشتري و ارسال پيامک به وي
آپارتمان 128 متري،نوساز،3خوابه،با کليه امکانات واقع در خيابان شيخ بهايي فوري فروشي مشاورين املاک شيخ بهايي تلفن : 12345678
3_ هماهنگي هاي لازم با خريدار و فروشنده به جهت صرفه جويي در هزينه هاي مربوط به تماسها
جناب آقاي عبداللهي جهت بازديد از ملک شما لطفا فردا بعدازظهر حضور يابيد. با تشکر مشاور املاک …
4– ارسال درخواست خريدار و اعلام ملک موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتري به صورت خودکار
آپارتمان 200 متري،نوساز،3خوابه،با کليه امکانات واقع در صادقيه
مشاورين املاک …. تلفن : 12345678
5– ارسال پيام تبريک و تهنيت مناسبت ها
آقا/خانم X عزيز
فرا رسيدن سال جديد را تبريک عرض مي کنم، اميدوارم سال جديد سالي سرشار از سلامتي، خبرهاي خوب و اميدوار کننده براي تمام شما عزيزان باشد.
مشاور شما Y
6_ پيگيري و ارجاع به صورت خودکار را در برنامه کاريتان قرار دهيد.
خريد خانه يک تصميم بزرگ است. اين کاملا قابل درک است؛ برخي از افراد نياز به زمان بيشتري براي فکر کردن دارند تا بتوانند تصميم خود را قطعي کنند. در عين حال، نگه داشتن ملک در ذهن فرد نيز لازم و ضروري است تا به دليل پراکندگي اطلاعات و املاک گوناگون فراموش نشود. بنابراين اين نکته مهمي است که بتوانيد با يک برنامه ريزي مناسب و خودکار، پيگيري ها را با کمترين مزاحمت انجام دهيد که اين کار با استفاده از پنل هاي ارسال پيامک ممکن مي شود.
اطلاعات کليدي براي درج در اس ام اس هاي آژانس هاي املاک
شما مي توانيد به پيام ارسالي خود هر اطلاعاتي که مي خواهيد، اضافه کنيد و در واقع سفارشي سازي کنيد. اما ما توصيه مي کنيم که متناسب با ليست موجود، متن پيامک را آماده کنيد.
آدرس
پروفايل
متراژ
اطلاعات تماس
لينک کوتاهتر به Google Maps
قيمت
پيوند کوتاه به وب سايتتان
قالب متن اس ام اس براي املاک و مستغلات
سلام. مشخصات ساختمان X واقع در خيابان Y به مساحت X مترمربع با قيمت پيشنهادي XXX و همچنين عکسها را در سايت XXX ببينيد.
با سلام. از آنجا که شما به آپارتمان X علاقمند هستيد، گزينه هاي مشابه را مي توانيد در سايت XXX بررسي کنيد.
اگر تصميم گرفتيد يک پنل پيامک براي آژانس املاک خودتون راه اندازي کنيد، سامانه پيامکي مديانا تمام امکانات گفته شده رو به صورت يکجا داره